Scroll to top

Klik på hjulet og læs mere

 

Vi har placeret hundredevis af unge talenter i danske virksomheder inden for de seneste 7 år

Vi ved om nogen hvor svært det er at tiltrække de bedste talenter i generation Y & Z. Med en dyb indsigt i målgruppen, kreativitet og en unik erfaring indenfor oplevelsesbaseret rekruttering, er vi en af de førende indenfor vores felt.

Og vi tager hånd om hele processen, fra kreativ kampagne til at klæde hele organisationen på, til at sikre det optimale samarbejde med de unge talenter. Vi kalder det 360˚ talent, hvor vi kommer omkring hele processen i forbindelse med at tiltrække, motivere og fastholde unge talenter.

Strategi & analyse

Halvdelen af de udbudte jobs der findes om 5 år eksisterer ikke i dag!
Hvordan forbereder I jer til fremtidens arbejdsmarked?

Viden om de uddannelses- og karrieremæssige forventninger, ambitioner og adfærd udgør et centralt udgangspunkt for udvikling og vedligehold af et attraktivt Employer Brand blandt den svindende pulje af unge uddannelsesaktive talenter.

Udover, at vi allerede kender de unge ret godt, så analyserer vi løbende den nyeste forskning på området og gennemfører unikke forskningsstudier og tests, der frembringer unik forståelse for kundens Employer Brand i forhold til omdømmet i målgruppen, konkurrencesituationen og HR-strategien på kort og længere sigt.

Kort fortalt tilbyder vi indsigt, der maksimerer træfsikkerheden på såvel rekrutterings- og brandingkampagner som på den langsigtede Career Branding strategi.

En viden vi deler med ledelser og HR afdelinger gennem workshops og foredrag, for at klæde dem bedst muligt på til en fremtid hvor kampen om unge talenter bliver hårdere og hårdere.

Download vores seneste rapport om ‘Unge anno 2018’ her: Klik her

Kampagner – Der tiltrækker de bedste talenter

9 ud af 10 kampagner bliver eksekveret uden at blive testet i den rigtige målgruppe – gælder det også jeres?

Vi ved det kan være svært og udmattende at trænge igennem til de rette unge, der endnu ikke har besluttet sig endeligt for uddannelsesretning eller karrierevej.
Det kræver kreative og opsigtsvækkende budskaber, der helst skal serveres på de helt rigtige tidspunkter i de rigtige kanaler på tværs print, digitale medier og personlig tilstedeværelse. Vi tester vores kampagner HVER GANG for at sikre konvertering til resultater og maksimalt udbytte. Det er vi overbeviste om, er nøglen til de stærke resultater vi skaber sammen med vores kunder.

Vi tilbyder, at udvikle og eksekvere effektfulde kampagner med flere års levetid. Kampagnerne har til formål at tiltrække nye motiverede studerende til uddannelsesinstitutioner eller de helt rette talenter til elev- og graduateforløb i private og offentlige organisationer. Se et udsnit af vores mange kampagner under cases.

Oplevelsesbaseret rekruttering

“Unge vil hellere gå arbejdsløse end tage et job de ikke synes giver mening”

Succesfuld og værdiskabende rekruttering er oftest baseret på langvarige og autentiske relationer til de ideelle målgrupper og profiltyper blandt folkeskolens afgangselever til de afsluttende semestre på de videregående uddannelser.

I den forbindelse er målrettede og oplevelsesbaserede branding-events med personlig opfølgning en gylden nøgle, der udvider bevidstheden og skaber præference for specifikke uddannelses- og karrierevalg blandt unge uddannelsesaktive.

Vi tilbyder at planlægge, eksekvere og følge op på effektfulde branding-events og informationsmøder med forudgående opsøgende talent-sourcing på landets ungdomsuddannelser og videregående uddannelser via vores udadvendte promoverings- korps. Vi kombinerer disse unikke events med vores stærke kompetencer indenfor bl.a. strategi og konceptudvikling.

Oplevelser skal ikke læses på et website – de skal netop opleves. Derfor vil vi gerne vise dig vores karriere- og assessmentevents på et møde. Tag fat i os for et uforpligtende inspirationsmøde omkring hvordan du kan imødekomme fremtidens medarbejdere. Se eksempel på karriereevent her

Onboarding & fastholdelse

“Flere undersøgelser peger på, at op mod 25 {08c8d2735d7245fb0fb64eec554459b677269f7ac8213327bdb853bf234fed5e} af alle nyansatte har forladt deres stilling igen inden for det første år.”

Hvad gør I for at holde fast på jeres talenter? Har I kørekort til elevoplæring for jeres mentorer og oplæringsansvarlige?

Et professionelt og struktureret introforløb er vigtigt, for at nye medarbejdere finder sig til rette og bliver inkluderet i organisationen. Særligt unge der kommer direkte fra uddannelse og studie, har behov for hurtigt at føle sig velkomne og tilpasse, hvis ikke deres interesse og effektivitet skal dale. De skal opleve, at de bliver taget seriøst og kan udfolde sig i en retning, der er meningsfuld for dem selv og deres værdier – og at de fremstår som en succes. En succesfuld og engageret medarbejder er – helt bogstaveligt – guld værd, og med vores introspil – 360˚ People – får du de fornødne redskaber til at give dine nye medarbejdere retning og refleksion, som i sidste ende sikrer resultater. Både for medarbejderen og organisationen.

360˚ People tager udgangspunkt i den enkelte og dennes livsverden, og sikrer en vigtig refleksion over egen adfærd og bidrag til organisationens succes.

Download information om  360˚ People

Ledertræning & foredrag

”Danske virksomhedsledere spår, at de nye generationers indtog på arbejdsmarkedet og deres anderledes adfærdsmønstre i forhold til job og karriere, bliver fremtidens største ledelsesmæssige udfordring frem mod 2025”

Hos Bruun & Partnere har vi gennem mange år holdt foredrag om Nye Genrationer på Arbejdsmarkedet og vi mener i særdeleshed at denne slags videns-injektioner har sin berettigelse. Dog mener vi ikke at opgaven, i forhold til at klæde sin lederstab på, ender her.

Derfor har vi udviklet en business simulation af interpersonel ledelse, der stiller deltagerne i virkelighedstro dilemmaer, hvor de får mulighed for at træne deres ledelsesfærdigheder uden at deres indsats har indvirkning på deres dagligdag og medarbejdere. Fordelen ved denne form for simulation er den ”positive overførsel” – erfaringer gjort i simulationen kan let overføres til virkeligheden.

Vi har døbt vores ledesesspil #Leadtomorrow der er bygget op om dilemmaer, der sætter fokus på de mest hyppigt forekommende problematikker på arbejdspladsen – og i arbejdet med unge.

Du kan booke vores Generation Y/Z foredrag med vores ekspert Sidsel Jess og eller aftale et møde hvor vi kommer forbi og fortæller om vores viden om unge – og hvordan vi kan hjælpe jer.

Læs mere om #Leadtomorrow her: Download PDF