Hvad er jeres plan for at vinde kampen om de små årgange?
Her kan du få gode råd eller inspiration til din employer branding strategi.
Vi, vores kunder og samarbejdspartnere giver løbende spændende information om tiltrækning, udvikling og fastholdelse af unge.
BESPARELSER TRUER LANDBRUGSSKOLERNES EKSISTENS. NU TAGER DE SAGEN I EGEN HÅND
Besparelser truer landbrugsskolernes eksistens. Nu tager de sagen i egen hånd Erhvervsskolerne skal hvert år spare 2%. Sådan lyder beslutningen, der blev vedtaget i finansloven sidste år. Det vil for…
INDE BAG MASTODONTEN – NÅR 10 PROCENT ER STUDERENDE ELLER NYUDDANNEDE
Inde bag mastodonten – Når 10 procent er studerende eller nyuddannede De fleste genkender IBM som et globalt fyrtårn inden for IT. (I)nde (b)ag (m)astodonten er 10 % af organisationen…
STORKONKURRENTER GÅR SAMMEN OM SLAGKRAFTIG MARKEDSFØRINGSKAMPAGNE
Storkonkurrenter går sammen om slagkraftig markedsføringskampagne Manglen på elever på slagteruddannelsen er en tikkende bombe hos Danmarks supermarkeder, der snart går af, hvis der ikke bliver sat kraftigt ind. Derfor…
ASSESSMENT-EVENT GØR FORSKELLEN NÅR UNGES PERSONLIGHED OG ADFÆRD TÆLLER
Assessment-event gør forskellen når unges personlighed og adfærd tæller De fleste virksomheder vil gerne tiltrække og rekruttere unge med den rette faglighed og personlighed. Men for mange virksomheder er det…
HVAD ER CAREER BRANDING? ET NUTIDIGT OPGØR MED EMPLOYER BRANDING
HVAD ER CAREER BRANDING? ET NUTIDIGT OPGØR MED EMPLOYER BRANDING Først den helt korte version. Career Branding er et helt centralt tema for uddannelsessteder, brancher og virksomheder, der ønsker at…
GRADUATE PROGRAMMER SAMT ELEV-, LÆRLINGE- OG TRAINEE-UDDANNELSER GØR VIRKSOMHEDER MERE ATTRAKTIVE
Graduate programmer samt elev-, lærlinge- og trainee-uddannelser gør virksomheder mere attraktive MENINGSMÅLING: Mange er enige i, at uddannelsesprogrammer styrker virksomheders attraktivitet blandt unge. Det viser Bruun & Partneres nye meningsmåling…
MANGEL PÅ DYGTIGE UNGE FRA VÆKSTKRITISKE ERHVERVSUDDANNELSER
Mangel på dygtige unge fra vækstkritiske erhvervsuddannelser Både Dansk Industri og Plastindustrien har igangsat flere initiativer for at synliggøre industriens uddannelses- og karrieremuligheder blandt unge. Alligevel oplever industrien, at de…
GUIDE TIL MÅLGRUPPEAFGRÆNSNING FOR EMPLOYER BRANDING FILM
Guide til målgruppeafgrænsning for employer branding film Denne guide hjælper dig til bedre målopfyldelse for virksomhedens employer branding-kampagne, der skal indeholde film og tiltrække ideelle ansøgere til elev- og lærlingeuddannelser…
TILTRÆKNING AF NYE TALENTER ER EN BRÆNDENDE PLATFORM FOR DANSK LANDBRUGSRÅDGIVNING
Tiltrækning af nye talenter er en brændende platform for dansk landbrugsrådgivning Det er de færreste nyuddannede talenter fra universiteterne og handelshøjskolerne, der er bekendte med karrieremulighederne inden for landbrugsrådgivning. Det…
SÆT EMPLOYER BRANDING PÅ SPIL OG FÅ ENGAGEREDE ANSØGERE
Sæt employer branding på spil og få engagerede ansøgere At forstå en virksomheds Employer Brand, handler om at forstå værditilbuddet, fornemme menneskene, arbejdsopgaverne og processerne bag. Det er meget mere…
DE 3 BEDSTE RÅD TIL ANDRE KAMPAGNELEDERE
De 3 bedste råd til andre kampagneledere Det kan være en stor mundfuld at tiltrække de rette unge talenter til en branche. I et interview deler en af Danmarks mest…
UNGE HANDELSGYMNASIEELEVER: VI TÆNKER MEGET PÅ CV OG KARAKTERER
Unge handelsgymnasieelever: Vi tænker meget på CV og karakterer De unge på handelsgymnasierne har mange ideer og mange tanker om, hvor de skal hen efter endt uddannelse. For nogle er…