Henter indhold
Roter enhed

Vend venligst enheden

“Vi finder de talenter
der ikke aner DU eksisterer”

Vi bygger bro mellem de bedste unge talenter og de mest ambitiøse virksomheder og uddannelsesinstitutioner i Danmark. Med unik viden om målgruppen er vi førende indenfor rådgivning, udvikling og eksekvering af effektive kampagner og karriereevents.

Scroll ned Scroll ned for at se mere

"Vores 360˚ talent model tager hånd om hele din employer branding strategi"

Vi ved om nogen hvor svært det er at tiltrække de bedste talenter fra generation Y & Z. Med en dyb indsigt i målgruppen, kreativitet og 35 års teamerfaring indenfor oplevelsesbaseret rekruttering, er vi en af de førende rådgivere indenfor vores felt. 
Vi tager hånd om hele processen, lige fra udvikling af kreativ tiltrækningskampagne og nytænkende eksekvering, til effektive introforløb og forberedelse og træning af ledere og mentorer i organisationen på generationskløften - alt sammen for at sikre det optimale samarbejde og match med de unge talenter der kommer ud på institutioner og arbejdsmarkedet.


Det kalder vi 360˚ talent!

Er din employer branding strategi klar til 2027?

Forskere, videnskabsmænd og statistikere er ikke i tvivl: Danmark kommer til at mangle arbejdskraft i fremtiden, ikke mindst kvalificeret arbejdskraft. De store seniorårgange går om få år på pension og bliver afløst af de små ungdomsårgange. En ungdomsgeneration, der stiller markant anderledes krav til uddannelsesinstitutioner og arbejdspladser end tidligere. Danske virksomhedsledere spår, at de nye generationer og deres adfærdsmønstre bliver fremtidens største ledelsesmæssige udfordring frem mod 2027. Er din virksomhed eller uddannelsesinstitution klædt på til denne udfordring!?

Læs mere

Forskere, videnskabsmænd og statistikere er ikke i tvivl: Danmark kommer til at mangle arbejdskraft i fremtiden, ikke mindst kvalificeret arbejdskraft. De store seniorårgange går om få år på pension og bliver afløst af de små ungdomsårgange. En ungdomsgeneration, der stiller markant anderledes krav til uddannelsesinstitutioner og arbejdspladser end tidligere.

Afspil

Don’t tell it, show it!

Unge mennesker vælger studier og karriere med følelser og lyst. Tiltrækning og fastholdelse af unge er ikke længere ”business as usual”, det er en strategisk mærkesag, og eksistensgrundlaget for mange virksomheder og uddannelsesinstitutioner. Lad os inspirere dig til, hvordan vi følelsesmæssigt rammer dine idealprofiler

Danmark kommer til at mangle
kvalificeret arbejdskraft i fremtiden

  • ÷13.500 ingeniører Danmark kommer til at mangle 13.500 ingeniører og naturvidenskabelige kandidater frem mod 2025. Er din virksomhed klædt på til den udfordring?
  • 39% fald Optag på SOSU-uddannelser faldt imellem 2015 og 2016 med 39% - hvem skal nu tage sig af det stigende antal af plejekrævende ældre?

  • ÷70.000 håndværkere Danmark kommer til at mangle 70.000 håndværkere og andre faglærte på arbejdsmarkedet i 2025.
  • IT fremtid? Danmark vil i 2030 mangle 19.000 IT-Specialister. Har din virksomhed overvejet at etablere Graduateforløb som fremtidens fødekanal i kampen om kvalificeret IT arbejdskraft?
  • ÷ 25.000 Danmark kommer til at mangle omkring 25.000 med en kortere uddannelse som eksempelvis finansøkonomer, bygningskonstruktører og maskinmestre
  • Frafald! På 48 videregående uddannelser i Danmark falder hver fjerde studerende fra inden for det første år. Hvad gør din institution for at tiltrække og fastholde de rette idealprofiler?


Vores samarbejspartnere

Verdenskort
Verdenskort
Verdenskort
Verdenskort
Verdenskort
Verdenskort
Verdenskort
Verdenskort
Verdenskort
Verdenskort
Verdenskort
Verdenskort
Verdenskort
Verdenskort
Verdenskort
Verdenskort
Verdenskort
Verdenskort
Verdenskort
Verdenskort

Insights

Kampen om unge talenter intensiveres. Hvad er jeres plan for at vinde kampen om de små årgange?

  • Nyuddannede

    unge vil rekrutteres

    gennem oplevelser og relationer, der gør en forskel.

  • 80 %.

    af de unge

    tror ikke de skal skrive en jobansøgning, men får deres første job gennem deres netværk.

  • Uddannelsesaktive

    unge vil hellere

    gå arbejdsløse end tage et job, der ikke giver mening.

Få flere insights